۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱:۲۰

یک منبع آگاه در گفت وگو با مهر:

در صورت واکنش رژیم صهیونیستی پاسخ بعدی ما سهمگین‌تر خواهد بود

در صورت واکنش رژیم صهیونیستی پاسخ بعدی ما سهمگین‌تر خواهد بود

یکی از فرماندهان عملیات سپاه بر ضد رژیم صهیونیستی گفت: در صورت واکنش رژیم صهیونیستی به عملیات سپاه، پاسخ بعدی ما سهمگین‌تر خواهد بود.

یکی از فرماندهان عملیات سپاه بر ضد رژیم صهیونیستی در گفت و گو با مهر گفت: در صورت واکنش رژیم صهیونیستی به عملیات سپاه، پاسخ بعدی ما سهمگین‌تر خواهد بود.

گفتنی است؛ دقایقی پیش حملات پهپادی و موشکی در پاسخ به حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه آغاز شد.

بنابر اخبار و اطلاعات منتشر شده نیروی هوافضای سپاه ده‌ها فروند موشک و پهپاد را به سمت اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

این عملیات در پاسخ به حمله روز ۱۳ فروردین رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ارشد ایرانی در این کشور است.

در این حمله که توسط جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی صورت گرفت، سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران سپاه در سوریه و لبنان به همراه سردار حاج رحیمی و ۵ نفر دیگر از همرزمان شان به شهادت رسیدند.

کد خبر 6077143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد امین سید رضی از قزوین IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      4 0
      جمهوری اسلامی ایران به رژیم جعلی صهیونیستی گوشمالی داده است و اگر رژیم جعلی صهیونیستی بعد از حمله جمهوری اسلامی ایران اقدام احمقانه ای انجام دهد پاسخ دردناک دریافت می کند والسلام نامه تمام